نمایندگی-ایساتیس-در-فردیس

نمایندگی پکیج ایساتیس فردیس -مرکز تعمیرات پکیج ایساتیس فردیس کرج-{ایساتیس مرکزی}

نمایندگی پکیج ایساتیس فردیس

نمایندگی پکیج ایساتیس فردیس  با همکاری نمایندگی پکیج در فردیس و داشتن تعمیرکار پکیج در فردیس خدمات پس از فروش و تعمیرات پکیج در فردیس را برای شما بسیار ساده نموده است.در صورت نیاز حتما از نمایندگی پکیج ایساتیس در فردیس کمک بگیرد.چرا که کلیه تعمیرکاران با داشتن سابقه تعمیرات پکیج ایساتیس در مدل های مختلف این امکان را به شما خواهند داد.تعمیرات را به صورت درست و قطعی انجام دهند.نمایندگی بوتان در فردیس با همکاری نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس ضامن تعمیرات این مرکز خواهند بود. با اولین تماس سرویسکار پکیج در کنار شما جهت عیب یابی حضو پیدا می کند.

نمایندگی-تعمیرات-پکیج-اریستون-در-فردیس-کرج

تعمیرکار پکیج ایساتیس در فردیس کرج

علت ارور پکیج ایساتیس چیست؟

نمایش کد ارور در پکیج ایساتس و هر پکیج دیگری، دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، اما عمده علت‌های بروز کد خطا را می‌توان موارد زیر دانست:

  • خراب شدن سنسور حرارتی
  • قطع شدن گاز ورودی
  • کاهش فشار بار پکیج
  • بسته بودن شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها
  • خرابی پمپ سیرکولاسیون یا گردش
  • انسداد شیرهای زیرین پکیج
  • سوختن برد الکترونیک پکیج
  • ایجاد خطا در مجموعه فن و پرشر هوا
  • بروز مشکل در سیستم جرقه زنی و یون تشخيص شعله
  • رسوب پکیج دیواری
  • سوختن شیر موتوری

نمایندگی پکیج ایساتیس فردیس این دسته از پکیج‌ها در انواع نیواستار، واگر، ایکاروس و سیمات، طراحی و تولید می‌شوند و به بازار مصرف ارائه می‌گردند. پکیج‌های دیواری ایساتیس متناسب با سوخت مصرفی گاز طبیعی، طراحی و تولید می‌شوند و برای تامین گرمایش محیط مورد نظر و هم‌چنین گرمایش آب مصرفی، کاربرد وسیعی دارند.

نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل پکیج دیواری ایساتیس اقدام نماییم و انواع مدل‌های آن را توضیح دهیم. بررسی مزایا و معایب این تجهیزات، قطعات تشکیل‌دهنده و خرابی‌های شایع آن، از دیگر مطالب مطرح‌ شده در این مقاله است.

تعمیرگاه پکیج ایساتیس در فردیس

پکیج‌های دیواری ایساتیس در انواع دو مبدله و فن دار با ظرفیت‌های ۲۶۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ طراحی و تولید می‌شوند و می‌توانند تا ۳۰۰ متر مربع را گرم کنند. در حالت کلی می‌توان گفت پکیج‌های دیواری این برند، دارای ۲ سری مختلف هستند و عبارت‌اند از سری ۲۶۰۰۰ و سری ۳۰۰۰۰.

از پکیج‌های سری ۲۶۰۰۰ می‌توان برای محیط‌هایی که مساحت آن‌ها تا ۱۷۰ متر مربع است استفاده کرد و پکیج­های سری ۳۰۰۰۰ برای کاربرد در محیط‌های تا مساحت ۲۷۰ مترمربع مناسب هستند.

نمایندگی-پکیج-ایساتیس-فردیس

پکیج نیواستار ایساتیس

این دسته از پکیج‌های دیواری ایساتیس، دارای محدوده دمایی ۳۰ تا ۸۰ درجه سانتی‌گراد هستند و در دو سری ۲۶۰۰۰ و ۳۰۰۰۰، طراحی و تولید می‌شوند. حداقل توان ورودی مدل ۲۶۰۰۰ پکیج نیواستار ۹٫۶ کیلووات ساعت است و نمایندگی پکیج ایساتیس فردیس  توان حداقلی ورودی برای سری ۳۰۰۰۰ پکیج‌های نیواستار، ۳۰ کیلووات ساعت است. لازم به ذکر است که حداکثر این میزان توان ورودی برای هر ۲ سری پکیج‌های ایساتیس، به‌ ترتیب ۲۶ و ۳۰ است.

 

نمایندگی پکیج ایساتیس در فردیس

از دیگر محصولات این برند، می‌توان به پکیج‌های دیواری ایساتیس از نوع واگر اشاره کرد. لازم به ذکر است که محدوده دمایی این پکیج‌ها ۳۰ تا ۸۵ درجه سانتی‌گراد است. نوع ۲۶۰۰۰ این پکیج‌ها دارای حداقل توان ورودی ۱۱ کیلووات ساعت است. این میزان در سری ۳۰۰۰۰ پکیج‌های دیواری این برند به ۱۱٫۳ کیلووات ساعت می‌رسد. حداکثر توان ورودی به این سیستم‌ها نیز در نوع ۲۶۰۰۰ این برند، ۲۵٫۷ کیلووات است و در مدل ۳۰۰۰۰، به ۳۰ کیلووات ساعت می‌رسد.

 

پکیج ایکاروس ایساتیس

نمایندگی پکیج ایساتیس فردیس محدوده دمایی این نوع از پکیج‌ها و سیستم‌های گرمایشی، ۳۰ تا ۸۵ درجه سانتی‌گراد در نظر گرفته‌ شده است. حداقل توان ورودی به سیستم‌های پکیج دیواری های ایساتیس مدل ایکاروس۲۶۰۰۰، ۱۱ کیلو وات ساعت است. این میزان از توان ورودی حداقلی، در سری ۳۰۰۰۰ محصولات این برند، به ۱۱٫۳ می‌رسد.

حداکثر توان ورودی به پکیج­های سری ۲۶۰۰۰ ایکاروس، ۲۵٫۷ و حداکثر توان ورودی به پکیج سری ۳۰۰۰۰ از نوع ایکاروس، ۳۰ کیلووات ساعت است. ماکزیمم فشار مدار گرمایشی و یا بار این سیستم‌ها نیز ۳ است. حداکثر توان مصرفی این پکیج‌ها نیز به‌ ترتیب ۱۳۷ وات و ۱۵۸ وات است.

پکیج سیمات ایساتیس

لازم است بدانید که محدوده دمایی این نوع از پکیج‌های دیواری ایساتیس، ۳۵ تا ۷۸ درجه سانتی‌گراد در نظر گرفته شده‌ است. حداقل توان ورودی به این سیستم‌های گرمایشی، ۱۲٫۵ کیلووات ساعت است و حداکثر توان خروجی این نوع از سیستم‌های گرمایشی، ۲۳٫۷ کیلووات ساعت پیش‌ بینی‌ شده است. حداقل فشار آب سیستم و یا بار آن ۰٫۲۵ و حداکثر آن ۳ است. توان مصرفی این محصول، ۹۸ وات و وزن خالص آن ۲۶ کیلوگرم است.

تعمیرات-پکیج-ایساتیس-در-فردیس

تعمیرات پکیج ایساتیس در فردیس

یکی از مواردی که موجب می‌شود .نمایندگی بوتان در فردیس نیاز به خدماتی از قبیل تعمیر پکیج دیواری ایساتیس داشته باشید بروز خرابی و یا ایجاد مشکل در این سیستم‌ها است. از جمله مشکلات عمده‌ای که برای این دسته از پکیج‌ها به وجود می‌آید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جرم گرفتن مبدل ثانویه

همان‌طور که گفته شد پکیج‌های دیواری ایساتیس، از نوع دو مبدله هستند. بنابراین مبدل ثانویه در این سیستم‌ها به چشم می‌خورد. در حالت کلی می‌توان گفت این نوع از مبدل‌ها وظیفه دارند با گردش آب موجود در شوفاژ، به گرم شدن آب کمک کنند. اما در برخی از موارد، دچار مشکلاتی از قبیل جرم گرفتگی می‌شوند.لذا نمی‌توانند به گرم شدن آب مصرفی کمک کنند و از طرف دیگر آب با فشار بسیار کمی از این سیستم‌ها خارج می‌شود. در چنین شرایطی این سیستم‌ها به تعمیر پکیج نیاز دارند.

نمایندگی مجاز پکیج ایساتیس فردیس

نمایندگی پکیج ایساتیس فردیس همان‌طور که می­دانید، پمپ پکیج دیواری یکی از قطعات تشکیل‌ دهنده پکیج‌های دیواری ایساتیس است و در حقیقت یکی از اصلی‌ترین قطعات تشکیل‌ دهنده این سیستم‌ها به شمار می‌رود. در صورتی‌ که این قطعه با مشکلی مواجه شود نمی‌تواند آب را در مدار گرمایش سیستم، به گردش درآورد.این عامل نیز باعث می‌شود.

نمایندگی-پکیج-ایساتیس-در-فردیس

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *