نمایندگی ماشین لباسشویی باکنشت در صفادشت شماره تلفن خدمات پس از فروش تعمیرات

نمایندگی ماشین لباسشویی باکنشت در صفادشت شماره تلفن خدمات پس از فروش تعمیرات

نمایندگی ماشین لباسشویی باکنشت در صفادشت

نمایندگی ماشین لباسشویی باکنشت در صفادشت چه خدماتی ارائه می دهد؟ آدرس و شماره تلفن نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی باکنشت چیست؟ برای استفاده از خدمات پس از فروش گارانتی رایگان و تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در صفادشت تنها کافیست با شماره تلفن های موجود در انتهای همین سایت تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیرگاه و تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در صفادشت ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

مزایای استفاده از مرکز خدمات لباسشویی باکنشت

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح صفادشت است که خدمت رسانی به مشتریان را  تسهیل و تسریع  می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه bauknecht می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی لباسشویی باکنشت و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. موتور ماشین لباسشویی بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

نمایندگی ماشین لباسشویی باکنشت در صفادشت

نمایندگی تعمیرات باکنشت صفادشت

مشتریان برند باکنشت ساکن در منطقه صفادشت در صورتی که دچار مشکلاتی در لوازم برقی خود شدند. کافی است با نمایندگی تعمیرات باکنشت صفادشت تماس گرفته و عیب رخ داده در وسایل برقی باکنشت را گزارش کنند. نمایندگی ماشین لباسشویی باکنشت در اندیشه کارشناسان ما خود را متعهد می‌ دانند که در صورت امکان راهنمایی‌ های لازم را به صورت تلفنی برای شما عزیزان ارائه نمایند. و در غیر این صورت تعمیرات به صورت حضوری برای شما در منزل انجام خواهد گرفت.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت

ماشین های لباسشویی یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌روند که امروزه در مدل های مختلف ساخته شده و دارای قابلیت های متعددی هستند. ماشین های لباسشویی تولید شده توسط شرکت باکنشت، اگرچه از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردارند اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در صفادشت از جمله مشکلاتی که ممکن است برای ماشین های لباسشویی باکنشت به وجود آید و نیازمند تماس با مرکز تعمیرات باکنشت bauknecht است.

شماره تلفن تعمیرکار ماهر نمایندگی ماهر باکنشت در صفادشت

شما با کمک متخصصین حاضر در نمایندگی تعمیرات باکنشت صفادشت می‌ توانید تعمیر کلیه لوازم برقی خانگی از برند باکنشت را تحت شرایط کاملاً استاندارد و توسط متخصصین مجرب و حرفه ‌ای انجام دهید. البته نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی نخواهد بود. بعد از تماس شما با مرکز، تکنسین ها در زمان مناسب به منزل شما مراجعه خواهند کرد تا تعمیرات در حضور خود شما و در منزل انجام گیرد.

 

ارور ها و کدهای خطای متداول لباسشویی باکنشت

در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های ماشین های لباسشویی باکنشت که گاهی تماس با مرکز تعمیرات باکنشت را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

 

  1. ارور F6: خطای سرعت سنج موتور لباسشویی. سرعت موتور ماشین لباسشویی قابل تشخیص نمی باشد. دستگاه به طور ناگهانی خاموش می‌شود.
  2. ارور F7: فیلتر تخلیه و یا فیلتر ورودی آب لباسشویی مسدود شده است.
  3. ارور F11: موتور لباسشویی مشکل دارد.
  4. ارور F13: در سیستم توزیع آب ماشین لباسشویی مشکلی به وجود آمده است.
  5. ارور FH: آب وارد ماشین لباسشویی نمی‌شود.
  6. ارور FP: آب درون ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌شود.
  7. ارور F35: این خطا مربوط به اجرا نشدن برنامه مورد نظر کاربر می باشد.
  8. ارور FOD: برنامه شستشو به دلیل وجود کف زیاد درون دستگاه متوقف شده است.
  9. ارور FA: برق رسانی لباسشویی مشکل دارد.

خدمات پس از فروش و گارانتی لباسشویی باکنشت در صفادشت

خدمات پس از فروش و گارانتی لباسشویی باکنشت در صفادشت

یکی از بهترین اقداماتی که نمایندگی تعمیرات باکنشت در نظر گرفته است، راه ‌اندازی شعب متعدد در مناطق مختلف کشور برای حمایت از مشتریان است. برای مثال نمایندگی تعمیرات باکنشت شهرک صفادشت این امکان را فراهم کرده است. تا ساکنین در این شهرک بدون نگرانی از چگونگی تعمیرات لوازم برقی خانگی خود، بتوانند با یک مرکز مطمئن تماس گرفته و تعمیرات در منزل را تجربه کنند. در واقع نیازی نیست که شما وسیله را به نمایندگی ببرید بلکه متخصصین خود را موظف می ‌دانند. با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه کرده و تعمیرات را انجام دهند.

 

هزینه های سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت

در صورتی که ماشین لباسشویی باکنشت شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب نمایندگی ماشین لباسشویی باکنشت در صفادشت بعنوان مرکز تعمیرات لباسشویی باکنشت تماس بگیرید. با اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

نمایندگی باکنشت در صفادشت

پیشنهاد می کنیم برای تعمیر لوازم برقی باکنشت به جای مراجعه به تعمیرکارانی که تخصص کافی در این زمینه ندارند. با نمایندگی تعمیرات باکنشت صفادشت تماس گرفته و مشکل دستگاه را گزارش کنید. نمایندگی ماشین لباسشویی باکنشت در ملارد در این صورت شاهد خواهید بود که متخصصین در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی خود شما، به منزلتان مراجعه می‌ کنند تا تعمیرات به صورت حضوری در منزل و بدون نیاز به جابجایی انجام گیرد. همچنین اگر گارانتی دستگاه اعتبار داشته باشد، تعمیرات بدون نیاز به هزینه انجام خواهد شد.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت در صفادشت

شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت در صفادشت

شرکت باکنشت که توسط گاتلب باکنشتGAUTLEB BAUKNECHT در سال ۱۹۱۹ تأسیس گردید، یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی در آلمان بوده و از سال ۱۹۸۹ برند شرکت ویرپول می باشد. در حال حاضر مرکز اصلی شرکت باکنشت ثابق و شرکت ویرپول جدید در شهر اشتوتگارت آلمان است. از سال ۲۰۱۲ تمامی محصولات باکنشت در خارج از آلمان اما با لایسنس و استاندارد و نظارت کامل مهندیس تولید می شوند. از جمله لوازم خانگی شاخص در حال تولید این شرکت ماشین لباسشویی می باشد. ویژگی های لباسشویی جدید باکنشت می توان به برچسب انرژی A+++، ظرفیت شستشوی بالا، دارای 15 برنامه شستشو، مجهز به فناوری 6th Sense، سیستم صرفه جویی در مصرف آب، شستشوی آرام با قابلیت Super silent و حداکثر سرعت چرخش 800 دور در دقیقه اشاره نمود.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *