تعمیرات-بوتان-اردبیل

نمایندگی بوتان در اردبیل تعمیرات پکیج بوتان اردبیل {تعمیرکار پکیج بوتان اردبیل} اصلی

نمایندگی بوتان در اردبیل

نمایندگی بوتان در اردبیل با نمایندگی پکیج در اردبیل اماده ارائه خدمات پس ار فروش بوتان می باشد.در صورت تعمیرات پکیج بوتان حتما با نمایندگی پکیج بوتان در اردبیل تماس حاصل نماید. حتما جهت تعمیرات با تعمیرکار پکیج بوتان در اردبیل هماهنگی نمایید. در طول سال های متمادی از تجربه های بالای برخوردار شده اند. جهت اطمینان بیشتر حتما با نمایندگی پکیج بوتان مستقر در اردبیل تماسح اصل نمایید.

4 عیب مهم و علت روشن نشدن پکیج بوتان

  1. خاموش شدن شعله پکیج

این مورد ممکن است به دلایلی همچون نقص شیر گاز، نوسان فشار آب ورودی، نوسان جریان برق، اتصال برقی یا لول ه­ای نامناسب، نقص در پرشرسوییچ هوا، تنظیم نبودن فاصله سنسور شعله، نقص در سنسورهای کنترل و یا نقص در کلید کنترل حداقل فشار آب نمایندگی بوتان در اردبیل باشد.

  1. فعال بودن پمپ درحالی که فن کار نمیکند

در رفع ایراد پکیج بوتان در این حالت، مواردی همچون وجود هوا در سیستم، پایین بودن فشار آب، اشکال در فلوسوییچ آب، اشکال در کارکرد فن، اشکال در سیم های فلوسوییچ، کافی نبودن فشار آب برای راه اندازی فلوسوییچ و اشکال در پرشرسوییچ هوا میتواند تاثیرگذار باشد.

نمایندگی پکیج بوتان در اردبیل

بوتان-در-اردبیل

  1. غیرفعال شدن پمپ

نمایندگی بوتان در اردبیل قطعی جریان برق یا خاموش بودن چراغ پاور را بررسی کنید. همچنین گیرپاژ پمپ، اتصال ناقص سیم کشی، عدم اتصال پمپ به خروجی جریان برق و همچنین نقص در پمپ سیرکولاتور پکیج می تواند دلیل این حالت باشد.

  1. گرم نبودن دمای آب مدار گرمایش به اندازه تعریف شده

پایین بودن دمای تعریف شده برای دستگاه، پایین بودن فشار گاز، تجمع گاز در مبدل، نقص کنترل کننده، نقص در شیر گاز و کوچک بودن قطر لوله ورودی گاز از دلایلی است که ممکن است باعث بروز این مشکل گردد.

تعمیرات پکیج بوتان در اردبیل

 

خرابی مبدل ثانویه پکیج از دلایل گوناگونی نشأت می‌گیرد؛ اما یکی از مهم‌ترین دلایل آن رسوب املاح و مواد موجود در آب است. این املاح در دیوارۀ مبدل رسوب کرده و نوعی عایق حرارتی را تشکیل می‌دهند و در نتیجه پکیج تحت فشار قرار می‌گیرد.

پس از شکل‌گیری این رسوب فضای موجود میان لوله‌ها کاهش یافته و حرکت آب به سختی صورت می‌گیرد. و در برخی مواقع نیز موجب بسته شدن مسیر می‌شود. که در این صورت گرمای آب نیز مطلوب نخواهد بود. در نتیجهٔ تلاش پکیج برای برطرف ساختن این مشکل سایر قسمت‌ها نیز تحت فشار قرار گرفته و آسیب می‌بینند.

از دیگر دلایل خرابی مبدل ثانویه پکیج می‌توان به لوله‌کشی‌های غیراستاندارد نمایندگی بوتان در اردبیل و استفاده از لوله‌های بی‌کیفیت اشاره کرد.

نمایندگی های بوتان در اردبیل

 

خرابی پکیج می‌تواند به دلیل به وجود آمدن مشکل در بخش‌های گوناگون آن اتفاق بیفتد. اما به‌طورکلی، اگر هر یک از نشانه‌های زیر را در پکیج مشاهده کردید، می‌توان گفت مشکل از سمت مبدل ثانویه پکیج است:

  • بوی بدی از پکیج ساطع می‌شود.
  • فشار آب گرم کاهش می‌یابد.
  • پکیج به صورت ناگهانی خاموش می‌شود.
  • درجه و عقربه‌های پکیج بدون دلیل تغییر می‌کنند.
  • دستگاه با سر و صدای زیادی همراه است.
  • دستگاه نمی‌تواند شوفاژ را گرم کند.
  • اگرچه پکیج روشن است اما دمای آب گرم کاهش می‌یابد.

مشاهده هر یک از این علائم در پکیج بدین معناست که باید سریعاً در راستای رفع مشکل اقدام نمایید و بهتر است که از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید.

تعمیرات-پکیج-بوتان-اردبیل

لیست نمایندگی های بوتان در اردبیل

 

اکنون که با علائم خرابی مبدل ثانویه پکیج آشنا شدیم، باید فکر چاره‌ای برای رفع آن‌ها باشیم. همواره می‌گویند پیشگیری بهتر از درمان است؛ این موضوع دربارۀ لوازم برقی نیز صدق می‌کند. اگر پیش از بروز مشکل جلوی آن را بگیرید،نمایندگی بوتان در اردبیل می‌توانید طول عمر پکیج خود را افزایش دهید. برای پیشگیری از خرابی مبدل ثانویه پکیج روش‌های گوناگونی وجود دارد که در ادامۀ این مطلب به برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

یک فیلتر مناسب به منظور ورود آب به درون پکیج نصب کنید

با انجام این کار می‌توانید از انجام شدن عمل تصفیۀ آب و کاهش میزان رسوب املاح موجود در آن، و نیز سالم ماندن دیواره مبدل ثانویه پکیج اطمینان حاصل کنید.

از مواد ضد رسوب در پکیج استفاده کنید

در ادامۀ مطلب علائم خرابی مبدل ثانویه پکیج ، باید بگوییم استفاده از این مواد احتمال تشکیل رسوب در پکیج را از بین می‌برد و عمر مفید دستگاه را افزایش می‌دهد.

فراموش نکنید که استفاده از این مواد تنها از طریق مشاوره با یک متخصص امکان‌پذیر است؛ زیرا در صورت نصب نادرست آن پکیج آسیب می‌بیند.

 

 

 

 

  • غیر فعال بودن جرقه زن درحالی که فن کار می­کند

نقص پرشرسوییچ ، گرفتگی دودکش، سیم کشی نامناسب، اتصال نامناسب پرشرسوییچ هوا، نقص در الکترود احتراق یا سنسور شعله دلایل احتمالی این مشکل هستند.

  • عدم تشکیل شعله درحالی که جرقه زن کار می­کند

وجود هوا در لوله گاز، بسته بودن شیر گاز ورودی، نمایندگی بوتان در اردبیل بیش از حد بالا بودن فشار گاز شهری، نقص در شیر گاز یا عدم تنظیم شیر گاز و عدم خروج ولتاژ از کنترل پنل از جمله دلایل اولیه و بارز این مشکل در بحث عیب یابی پکیج بوتان است.

تعمیر-پکیج-بوتان-در-اردبیل

تعمیرگاه پکیج بوتان در اردبیل

 

  • روشن و خاموش شدن مداوم دستگاه

کافی نبودن تعداد و ظرفیت رادیاتورها، پایین بودن میزان گردش آب در مدار گرمایش، پایین بودن دمای تعریف شده و خرابی برد الکترونیک دستگاه می تواند از دلایل بروز این مشکل باشد.

بالاتر بودن دمای آب گرم مصرفی از دمای تعریف شده

گرفتگی صافی ورودی و خروجی، پایین بودن فشار آب ورودی و همچنین بالا بودن فشار گاز از دلایل احتمالی بروز این مشکل هستند.

  • سیستم گرمایش کار می کند اما رادیاتورها گرمای مطلوب را ندارند

کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه نسبت به بار گرمایشی ساختمان،، نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت دستگاه، وجود هوا در مدار (که در این صورت باید هواگیری انجام شود)، کم بودن ارتفاع شعله به علت کم بودن فشار گاز ساختمان یا تنظیم نبودن شیر گاز. در کنار موارد ذکر شده موارد دیگری هم میتواند تاثیرگذار باشد. همچنین بهتر است از صحت عملکرد کلی نمایندگی بوتان در اردبیل دستگاه نیز اطمینان حاصل شود.

  • برد دستگاه سالم است اما پس روشن کردن و کار کردن پکیج برای چند دقیقه دستگاه خاموش میشود

احتمال زیاد در این مشکل دستگاه جام شده است و سیستم ضد گریپاژ به خوبی عمل نکرده است.

  • رادیاتورهای پکیج بوتان سرد می­شوند

این مشکل ممکن است به دلیل هوا گرفتن رادیاتورها و یا پکیج باشد. همچنین ممکن است به دلیل رسوب گرفتگی پکیج این مشکل رخ داده باشد. در مرحله بعد بررسی نمایید که اندازه شیر ورودی گاز متناسب با فشار گاز باشد تا از کاهش فشار گاز جلوگیری شود، همچنین این مشکل میتواند ناشی از سنسورهای گرمایشی باشد که در صورت خرابی باید تعویض یا تعمیر شوند.

  • عیب یابی پکیج بوتان در قطعه پمپ صورت گرفته و تعمیر انجام شده اما بازهم عمکلرد پمپ ایراد دارد.

برد الکترونیک دستگاه دچار ایراد شده و باید برد متناسب با دستگاه را تهیه کرده و جایگذاری نمایید.

 

ادرس و شماره تلفن نمایندگی بوتان در اردبیل

 

  • انفجاری روشن شدن پکیج

این مورد میتواند دلایلی مانند تنظیم نبودن فشار گاز، ضعیف شدن جرقه دستگاه، خرابی دودکش پکیج، مسدود شدن سوراخ های جرقه زن در اطراف جرقه زن، تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن و مشعل دستگاه و همچنین استفاده از قطعات گاز مایع به جای گاز شهری داشته باشد.

موارد بیان شده از جمله اشکالاتی است که در عیب یابی پکیج دیواری بوتان بیشتر از بقیه به چشم خورده و مورد سوال قرار می گیرند.

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج بوتان با توجه به مشتریان فراوان و استقبال خوب مصرف کنندگان نسبت به خرید و نصب و استفاده از تجهیزات گرمایشی بوتان ایجاد شده است. این مرکز می تواند خدمات پس از فروش با کیفیت در خصوص سرویس، نگهداری و تعمیر پکیج بوتان و شوفاژ دیواری بوتان ارائه دهد که این امر با توجه به استفاده از سرویکاران با تجربه و کارآزموده  انجام پذیر می باشد.

مرکز تخصصی فراز تعمیر دارای برترین کارشناسان و سرویسکاران زبده می باشد. که هر ساله در دوره های آموزشی مقرر شده شرکت کرده تا اطلاعات به روز داشته باشند. تا پس از خرید محصول از فروشگاه فرازتعمیر  خدمات تعمیراتی را نیز به مشتری گرامی ارائه دهد.

تعمیرات پکیج بوتان

نمایندگی-بوتان-در-اردبیل

پکیج و تجهیزات گرمایشی مانند سایر دستگاه های مصرفی بعد از مدتی نیاز به تعمیر و سرویس دارد. اگر شما در تهران زندگی می کنید و نیرویی ماهر می خواهید تا برای شما بهترین عیب یابی پکیج را انجام دهد می توانید به تکنسین های ما اعتماد کنید و تعمیر پکیج بوتان خود را به ما بسپارید.

معایب پکیج های دیواری به 2 دسته تقسیم می شوند:

دسته اول؛ آن دسته از خطاهایی می باشند که به راحتی از طریق کد های خطا عیب یابی می شوند و شما آن را تشخیص می دهید. این عیب ها توسط برد الکترونیکی که در پکیج قرار دارد شناسایی می شوند.نمایندگی بوتان در اردبیل  و با اعلام کد خطا به شما، مشخص می شود این عیب از کدام قسمت پکیج می باشد.

نمایندگی بوتان در اندیشه :نکته قابل توجهی که در این بخش وجود دارد این است. که کد های خطا در هر پکیج دیواری متفاوت می باشد. برای مثال در پکیج های مدل آنالوگ با چشمک زدن چراغ های روی پانل و در پکیج های مدل دیجیتال با نمایان شدن عدد و حروف اینگلیسی روی مانیتور، عیب و مشکل دستگاه مشخص می شود.

 

دسته دوم؛ معایبی هستند که از طریق کد های خطا اعلام نمی شوند. و در واقع برد الکترونیکی موجود در پکیج، آن ها را تشخیص نمی دهد. برای عیب یابی این عیب ها شما باید ساختار و شماتیک پکیج و نحوه عملکرد آن را بدانید تا بتوانید عیب را پیدا و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

آموزش عیب یابی پکیج بوتان

نمایندگی پکیج بوتان در اردبیل در برخی موارد پیش آمده است که پکیج شما به مشکلاتی مثل روشن شدن به صورت انفجاری، خاموش و روشن شدن مداوم پکیج، گرم نشدن آب و.. مواجه می شود. که در این حالت باید عیب یابی پکیج را انجام دهید و اقدام به تعمیر آن نمایید. در ادامه ما برای شما 5 مورد از مشکلاتی که ممکن است برای پکیج پیش بیاید را قرار می دهیم و به نحوه عیب یابی هر یک می پردازیم.

  1. روشن نشدن پکیج بوتان؛
  2. انفجاری روشن شدن پکیج بوتان؛
  3. سر و صدای بیش از حد پکیج؛
  4. بالا رفتن دمای آب خروجی؛
  5. خاموش شدن مدام پکیج؛

حال به توضیح کاملی درباره سرویس پکیج بوتان می پردازیم.

نمایندگی-تعمیر-بوتان-اردبیل

خدمات پس از فروش پکیج بوتان اردبیل

1)* روشن نشدن پکیج بوتان:

در صورتی که پکیج شما روشن نمی شود باید در ابتدا گاز ورودی به پکیج را بررسی کنید. چرا که در این حالت مشکل اصلی قطع بودن و یا خراب بودن گاز پکیج می باشد.

در گام اول بررسی کنید که شیلنگ گاز وصل است یا قطع؛ در صورتی که وصل بود باید وصل بودن گاز را بررسی کنید. بعد از آنکه مطمئن شدید گاز وصل است و شیلنگ گاز نیس به درستی به پکیج متصل شده است. نمایندگی بوتان در اردبیل  ولی باز هم پکیج شما روشن نمی شود، باید فشار گاز را تنظیم کنید. برای این کار بهتر است با اداره گاز تماس بگیرید.

2)*انفجاری شدن پکیج بوتان:

تنظیم نبودن میزان گاز ورودی، تنظیم نبودن فاصله بین مشعل و الکترود جرقه زن الکتریکی. مسدود بودن دودکش، خرابی سوراخ های اطراف جرقه زن می توانند از دلایلی باشد که موجب انفجاری روشن شدن پکیج می شوند. با تنظیم کردن هر یک از آن ها می توانید این مشکل پیش آمده را حل کنید.

3)* سر و صدای بیش از حد پکیج:

از دلایلی که می تواند موجب سر و صدای بیش از حد پکیج شود می توان به مواردی چون هوا و یا رسوب گرفتن پکیج اشاره کرد. برای رفع این مشکل باید رسوب گیری و هواگیری پکیج را توسط نمایندگی تعمیرات بوتان انجام دهید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *