نمایندگی-اریستون-در-اندیشه

نمایندگی اریستون در اندیشه -بزرگترین و بهترین مرکز تعمیر پکیج اریستون در اندیشه {ariston}

نمایندگی اریستون در اندیشه

نمایندگی اریستون در اندیشه با همکاری مجموعه فراز تعمیرات این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا در کوتاهترین زمان ممکن تعمیرات پکیج در اندیشه را با تیم مجرب امورش دیده با تعمیرکار پکیج در اندیشه انجام دهیم.اگر به دنبال مرکز تعمیرات پکیج در کرج هستید و نیاز به تعمیرات فوری پکیج دارید.می توانید با نمایندگی پکیج اریستون در اندیشه تماس حاصل نمایید.تعمیرکاران پکیج اریستون در اندیشه همگی دارای سوابق تعمیراتی چند ساله می باشند.این موضوع می تواند شما را در مراحل تعمیرات جلو بیاندازد.چراکه این تعمیرکاران با انجام روزانه چندین پکیج از مهارت بالای بدست اورند و در مرحله ورود به منزل شما جهت رفع و رجوع پکیج عیب یابی را دقیق انجام دهند.انجام کلیه خدمات پس از فروش اریستون همگی در منزل انجام می گردد.

نمایندگی-مجاز-اریستون-در-اندیشه

تعمیرات پکیج اریستون در اندیشه

 

پکیج شوفاژ دیواری (Wall-mounted Package Unit) یک نوع سیستم گرمایش و سرمایش است که برای استفاده در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم‌ها به طور عمده در مناطقی با فضاهای محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند اتاق‌های کوچک، دفاتر، هتل‌ها، واحدهای تجاری و مسکونی.
پکیج شوفاژ دیواری شامل یک واحد داخلی و یک واحد نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه خارجی می‌باشد. واحد داخلی از جنس فلزی یا پلاستیکی است و به دیوار نصب می‌شود. این واحد شامل یک فن، کمپرسور، مبدل حرارتی و سایر اجزای مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش است.واحد خارجی پکیج شوفاژ دیواری نیز معمولاً در فضای باز، مانند دیوارها یا سقف‌های خارجی نصب می‌شود.

این واحد شامل کمپرسور، مبدل حرارتی (کوئل) و فن‌های خنک‌کننده است که در فرآیند تعمیرات پکیج در اندیشه گرمایش و سرمایش به کار می‌روند.عملکرد شیر هواگیری پکیج دیواری مشابه یک سیستم تهویه مطبوع اسپلیت است، با این تفاوت که تمام اجزای آن در یک مجموعه واحد قرار دارند. این سیستم‌ها عموماً با استفاده از برق الکتریسیته و گاز یا سیال خنک‌کننده (مانند فرآیندهای رفریجراسیون) عمل می‌کنند.مزایای استفاده از پکیج شوفاژ دیواری شامل نصب آسان، صرفه‌جویی در فضا، عملکرد بی‌صدا و امکان تنظیم دمای دقیق در هر اتاق است. همچنین، این سیستم‌ها قابلیت ارائه گرمایش و سرمایش همزمان در مناطق مختلف را دارا می‌باشند.

نمایندگی-پکیج-اریستون-در-اندیشه

خدمات پس از فروش پکیج اریستون اندیشه

چگونه از خراب شدن برد پکیج جلوگیری کنیم

گاهی اوقات ممکن است خانه ای برای مدتی خالی از سکنه بماند و جونده موذی مانند موش از پشت ،کابینت سیم های پکیج را بجود. اگر بر حسب اتفاق سیم نول جویده شده باشد، ممکن است اتصال بدنه رخ بدهد. و اگر سیم فاز جویده شده باشد، با زدن پکیج به برق، اتصال بدنه و پیامد آن سوختن برد را به همراه دارد. همانطور که میدانیم تقریباً در تمامی شرکت ها برد الکتریکی گارانتی نمی شود. بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران در برد الکتریکی یک مقاومت وجود دارد و این مقاومت در برابر نوسانات برق می ترکد و برد از کار می افتد. از همین رو برای محافظت از برد در برابر موارد مطرح شده بالا اتصال) ،بدنه نوسانات برق و… باید از محافظ برق استفاده نمود.

محافظ برق مناسب برای پکیج ایساتیس

قطعات مهم

در پکیج چهار قطعه داریم که با برق ۲۲۰ ولت کار می کنند. آنها عبارتند از پمپ سیرکولاتور ،فن شیر سه راه موتوری و شیرگاز که با برق اصلی شهر کار میکنند. و معمولاً در کنار هم بروی برد الکتریکی اصلی پکیج قرار می گیرند.

نمایندگی تعمیر اصلی پکیج اریستون

در زمان انتخاب مناسب ترین محافظ برق برای پکیج خود یا لوازم برقی دیگر ابتدا به تعداد وسیله های برقی که قرار است به آن متصل شود توجه کنید. مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید نوع، شکل یا قالب پریزهای محافظ است. قاب محافظ باید به نمایندگی بوتان در اندیشه  گونه ای باشد که بتوان پکیج را به ان متصل نمود. مهمترین مورد برای انتخاب محافظ مناسب توجه به مقدار ولتاژ دستگاه است. در صورتی که نتوانستید محافظ برق مناسب پیدا کنید، میتوانید از تکنسین ماهر کمک بگیرید.

تعمیرات-پکیج-اریستون-در-اندیشه

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *