نمایندگی پکیج تاچی در ملارد

تعمیرات پکیج دهقان ویلا |نمایندگی پکیج دهقان ویلا اول و دوم تنها عاملیت مجاز رسمی

تعمیرات پکیج دهقان ویلا

تعمیرات پکیج دهقان ویلا با داشتن تعمیرکاران حرفه ای در راستای تعمیرات انواع پکیج دیواری ایرانی و خارجی خدمات پس از فروش را در کمترین زمان ممکن انجام خاوهند داد. تعمیرات‌و خدمات پس از فروش رایگان تعمیرات تخصصی پکیج در دهقان ویلا را از نمایندگی رسمی تعمیرات‌پکیج دهقان ویلا بخواهید. پکیج چیست تعمیرگاه مرکزی نمایندگی تعمیرات پکیج ایرانی و خارجی تمامی برندهای پکیج در تمام مدل ها شامل: ایران رادیاتور، بوتان، تاچی، ایساتیس، گلدیران، آریستون، مرکوری، مگاترم و… را در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد. برای آشنایی بیشتر با نحوه سرویس و تعمیر پکیج در نمایندگی پکیج در دهقان ویلا ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

 

نمایندگی تعمیرات تخصصی پکیج دیواری در دهقان ویلا

تعمیرکار پکیج در دهقان ویلا

پکیج ، یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی هاست که قادر است گرما را در روز های سرد زمستان مهمان خانه شما کند . زمانی که این دستگاه عملکرد مطلوبی از خود نشان ندهد ، احتمالا با مشکلی مواجه شده است. نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در دهقان ویلا در این صورت است که به آسایش و آرامش شما لطمه بزرگی وارد می شود ! تصور کنید در یک روز سرد زمستانی که در حمام مشغول دوش گرفتن هستید ، پکیج منزلتان از کار بیفتد مطمئنا هیچکس دوست ندارد چنین اتفاقی برایش رقم بخورد ، زیرا شنیدن آن به اندازه کافی آزار دهنده می باشد .

بررسی علت روشن نشدن پکیج توسط تعمیرکار ماهر

علت های اصلی روشن نشدن پکیج را در ادامه بررسی می کنیم که عبارتند از:

 

  1. وجود نشتی در پکیج
  2. خرابی مشعل و شمعک پکیج
  3. مسائل مربوط به گاز و برق پکیج
  4. مسدود شدن مدار گرمایشی و خوردگی در سیستم
  5. نمایش ارورها یا کدهای خطای مختلف روی پکیج
  6. خرابی برد و روشن نشدن پکیج
  7. پایین بودن فشار یا افزایش فشار دستگاه
  8. خرابی فن و روشن نشدن پکیج به این دلیل
  9. وجود هوا در سیستم پکیج
  10. خرابی ترموستات و روشن نشدن پکیج

 

تعمیرات تخصصی پکیج در دهقان ویلا

یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار ، تاچی می باشد که تا کنون موفقیت های زیادی نصیب خود کرده است . پکیج تاچی با نام تجاری smart خصوصیت هایی دارد که در ادامه برخی از آن ها را ذکر کرده ایم : سیستم ضد یخ ، سیستم احتراق آهسته ، نمایشگر ، جرقه زن اتوماتیک ، سیستم ضد نوسان دمای آب و … .

 

تعمیرات پکیج ایرانی و خارجی در دهقان ویلا :

شرکت ایران رادیاتور با ارائه بهترین لوازم خانگی همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته است . یکی از پکیج های این برند با نام M24FF در بازار موجود می باشد . ظرفیت هایی که برای این پکیج در نظر گرفته شده است ، 24000 و 26000 بوده و دارای فن و دو مبدل می باشد .

 

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی خود را به مجموعه فراز تعمیر بسپارید ؛ زیرا هر کسی قادر به تعمیر آن ها نمی باشد . تکنسین هایی که در این مجموعه مشغول به کار می باشند ، بهترین دوره های آموزشی مربوط به تعمیرات را گذرانده اند .

تنظیم فشار پکیج در حالت زمستانه

در حالت زمستانه شیرهای رفت و برگشتی رادیاتور به پکیج باز است. چگونه شیر پرکن پکیج را باز کنیم پس نیازی به تخلیه آب گرم از طریق شیر آب گرم نیست. کافیست مقداری آب گرم از یکی از رادیاتورها خالی کنید تا فشار پکیج پایین آید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

 

شیر هواگیری یکی از رادیاتورها را باز کنید.

ابتدا مقداری هوا و سپس آب از رادیاتورها خارج می‌شود.

آب رادیاتور را اینقدر خالی کنید که عقربه‌های فشار پکیج شروع به حرکت کند.

هر زمان عقربه‌ها روی عدد 1.5 رسید، شیر هواگیری پکیج را ببندید.

نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج در دهقان ویلا

با گسترش علم و فناوری در قرن 21، صنعت لوازم خانگی نیز رو به رشد است. با وجود آمدن نوعی سیستم گرمایشی بهینه و کم حجم به اسم پکیج، مشتریان دیگر نگران ضرورت استفاده از موتورخانه با اشغال فضای زیاد و هزینه بالای آن برای استفاده از شوفاژ و رادیاتور نیستند.

تعمیرات تخصصی پکیج ایران رادیاتور دهقان ویلا

تعمیرگاه تعمیرات پکیج دیواری در دهقان ویلا

استفاده از پکیج؜‌های زمینی و دیواری که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می ؜دهد، رواج یافته است. اما کماکان پس از گذر زمان مصرف کننده با مشکلاتی در این لوازم پراستفاده رو به ؜رو می؜ شود. فیلترگاز پکیج دیواری امروز ما با شما همراه هستیم تا شمار را با عیب یابی و تعمیر پکیج در دهقان ویلا  آشنا کنیم و همچنین جهت بهره گیری از تیم تعمیر پکیج فرازتعمیر با نمایندگی تعمیرات پکیج در دهقان ویلا تماس بگیرید.

 

شماره تلفن تعمیرکار حرفه ای نمایندگی تعمیرات پکیج

تعمیرکار حرفه ای پکیج قطعات پکیج را به خوبی بشناسد. و بتواند مشکلات عمده پکیج از جمله پایین آمدن فشار پکیج و خراب شدن مخزن انبساط روشن نشدن شعله و اختلال در سرد و گرم شدن آب در پکیج اختلال در پمپ زرد شدن شعله های پکیج و بسیاری از مشکلات دیگر را رفع نماید. ما در دوره آموزشی تعمیرات پکیج در دهقان ویلا به صورت کاملا عملی و کارآموزی را با این مشکلات و راه حل های موجود برای این وسایل آشنا می نمایم. نحوه نصب پکیج دیواری دوره تعمیرات مناسب است که می خواهند در این حوزه فعالیت کنند و کسب و کار خود را در زمینه تاسیسات راه اندازی نمایند.

 

 

نحوه هواگیری پکیج تصویری

اساس کار هواگیری پکیج، توسط قطعه‌ای به نام شیر پر کن و یا شیر هواگیری پکیج  انجام می‌شود. شیر پرکن پکیج  وظیفه کنترل میزان آب و فشار پکیج را نیز برعهده دارد. بسته به اینکه پکیج شما قدیمی است یا جدید شیر پرکن آن ممکن است به سه شکل وجود داشته باشد.

تنظیم پکیج برای حالت تابستانه

اگر پکیج در حالت تابستانه روشن است برای پایین آوردن فشار اقدامات زیر را انجام دهید:

 

شیر ورودی آب سرد پکیج را ببندید.

شیرپرکن یا هواگیری پکیج را باز کنید.

شیر آب گرم قسمتی از منزل مثل آشپزخانه را باز کنید تا آب گرم خارج شود.

به فشار سنج پکیج دقت کنید و حرکت عقربه را زیر نظر بگیرید.

زمانی که عقربه روی عدد 1.5 آمد شیر پرکن را ببندید.

سپس شیر سرد ورودی آب به پکیج را باز کنید.

تعمیرات تخصصی پکیج در دهقان ویلا

برطرف کردن ارورهای پکیج توسط تکنسین ماهر

با توجه به نوع برند و مدل پکیج خود که دارای کدهای خطا هستند می توان متوجه شد که مشکل دستگاه از کدام قسمت می باشد.

این کدهای خطا به شما کمک می کند علت کار نکردن پکیج را حداقل موقع توضیح به تعمیرکار پکیج بگوئید تا ایراد را شناسایی کرده و با توجه به آن قطعه مورد نظر را نیز با خود برای تعمیر یا تعویض همراه داشته باشند.

اگر متوجه شدید که پکیج شروع به چشمک زدن یا نمایش کدهای خطا در پکیج های دیجیتالی کرده است. دفترچه راهنمای پکیج را کامل بررسی کنید تا دقیق بفهمید مشکل از کجا می باشد.

خیلی از کدهای خطا کمی با هم دیگر متفاوت هستند که ممکن است شما یا تعمیرکار را به اشتباه بیاندازند و باید این کار را با دقت انجام دهید.

 

هواگیری پکیج توسط تعمیرکار پکیج

هواگیری پکیج بوتان مدل بیتا، پارما، پرلا، پرلا پرو، اپتیما، پاویا و ورونا طریقه هواگیری پکیج دیواری بوتان مدل پارما، پرلا، پرلا پرو، اپتیما، پاویا و ورونا یکسان بوده و اساس کار شبیه به همدیگر است. فیلتر آب پکیج دیواری به عبارت دیگر، تفاوت برند‌ها و مدل‌ها باهم، باعث نمی‌شود نحوه هواگیری نیز تغییر کند. شما می‌توانید با دنبال کردن مراحلی که در ادامه گفته خواهد شد، و با کمک شیر هواگیری پکیج بوتان، این کار را در مدل‌های مختلف انجام دهید.

 

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *