ارور E02 پکیج بوتان

ارور E02 پکیج بوتان به چه معناست و آموزش رایگان نحوه برطرف کردن ارور 02 بوتان

ارور E02 پکیج بوتان

ارور E02 پکیج بوتان یکی از شایع ترین ارورهایی است که برای پکیج بوتان رخ می دهد. به یاد داشته باشید هر ارور در پکیج معنای خاصی دارد و ممکن است این ارور نیز براثر یک یا چندین عامل صورت گرفته باشد. در این مقاله نکاتی جمع اوری شده که شما به راحتی می توانید با کمک معنی ارور پکیج بوتان دستگاه را عیب یابی و مشکل پکیج بوتان را به صورت کاملا تخصصی برطرف نمایید. ارور پکیج بوتان بنابراین این مقاله را تا انتها بخوانید و چنانچه موفق به برطرف کردن کد خطای e02 پکیج بوتان نشدید با تعمیرکار ماهر نمایندگی بوتان تماس بگیرید تا مشکل پکیج را در کمترین زمان ممکن برطرف نماید.

علت ارور E02 یا A02 پکیج بوتان چیست؟

هنگامی که کد ارور E02 یا A02 در صفحه نمایش پکیج بوتان نمایان می شود، به این معنی است که کلید حرارتی دستگاه به دلیل دمای خیلی بالای آب در سیکل گرمایشی فعال شده است و یا ترموستات حرارتی مبدل دارای ایراد است. همچنین از دلایل دیگر آن می توان به خرابی پمپ و شیر موتور، گرفتگی فیلتر برگشت و مبدل و یا جدا شدن سیم آن اشاره کرد.

علت ارور E02 یا A02 پکیج بوتان چیست؟

علت های نشان دادن خطا ۰۲ در پکیج دیواری بوتان

به طور خلاصه به چند مورد از علت های آن اشاره خواهیم نمود :

نشانگر را حداقل ۲ ثانیه روی R قرار دهید و در صورتی که خطا از بین رفت گزینه های زیر را کنترل کنید.

  • عملکرد درست پمپ
  • عملکرد صحیح ترموستات حد
  • عملکرد صحیح ترموستات جداری
  • باز بودن مسیر گرمایش و به دنبال آن کارکرد صحیح بای پاس اتوماتیک
  • گرفتگی مبدل اصلی
  • عملکرد صحیح شیر گاز و ببین مدولار

علائم خرابی پمپ پکیج چیست؟

اطلاع از نشانه های خرابی پمپ پکیج در تشخیص به موقع مشکلات پمپ و تعمیر سریع تر و کم هزینه تر این قطعه به شما کمک خواهد کرد:

  • یکسره روشن ماندن پکیج
  • روشن نشدن پمپ پکیج
  • نشتی آب از پمپ پکیج
  • خروج صداهای ناهنجار و غیرمعمول از پمپ
  • جوش آوردن پکیج

 

شماره تعمیرکار نمایندگی بوتان برای رفع ارور e02

امروزه همانطور که می دانید، تمامی پکیج‌ها با هر برند ایرانی و خارجی، از سیستم عیب یاب خودکار استفاده می کنند. در واقع استفاده از نمایشگر در پکیج بوتان و سایر برندها به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی پکیج را عیب یابی و تعمیر کند. هر یک از خطاهایی که روی نمایشگر پکیج نشان داده شده است، معرف خطای خاصی است، البته لازم به ذکر است که ارور پکیج ایران رادیاتور با خطای e2 در پکیج بوتان کاملا متفاوت است و راه حل جداگانه ای برای رفع این ارور وجود دارد.

در صورت مشاهده ارور E2 پکیج بوتان چه کنیم؟

قبل از هر اقدامی فشار بار دستگاه را چک کنید که عقربه آن کمتر از یک بار نباشد و در صورت کم بودن فشار بار بوسیله شیر پرکن اقدام به بالا بردن فشار بار نمایید، کد ارور پکیج چیست؟ در وحله بعدی اگر در فصل زمستان هستید اطمینان حاصل کنید کلیه شیرهای زیر پکیج که به شیلنگ متصل هستند کاملا باز می‌باشند.

شماره تعمیرکار نمایندگی بوتان برای رفع ارور e02

کد خطای E02 نحوه ریست کردن پکیج بوتان

گاهی اوقات خرابی پمپ پکیج به عنوان دلیل خطای e02 پکیج ذکر می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تعمیر و تعویض پمپ پکیج بوتان از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید. اقدامات دیگری نیز برای رفع خطا و تعمیر پکیج بوتان باید انجام شود. به عنوان مثال، رسوب‌زدایی و اسیدشویی پکیج از طریق تعمیرکار متخصص پکیج بوتان به شما کمک می کند تا عیب پکیج را برطرف کنید.

برطرف کردن ارور E02 پکیج بوتان

یکی از مهمترین دلایل خطای e2 در پکیج بوتان خرابی ترموستات حد یا کلید حرارتی است. این خطا زمانی نمایش داده می شود که دمای آب خیلی بالا باشد و کابل وصل نباشد. از دیگر دلایل این خطا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنسور حد خراب است
  • شیرهای پکیج بسته است
  • رادیاتور رسوب گرفته است
  • پمپ کار نمی‌کند

نحوه تست پمپ پکیج بوتان

برای اینکه از سالم یا معیوب بودن پمپ پکیج مطمئن شویم باید این قطعه را مورد تست قرار دهیم. به منظور تست پمپ پکیج باید ابتدا پمپ را از هوزینگ پمپ متصل به پکیج جدا کنیم. هوزینگ پمپ پکیج با کمک 4 پیچ بلند به بدنه پمپ وصل شده است. پس برای آزادسازی آن کافیست پیچ ها را با استفاده از آچار آلن باز کنید.

رفع خطای e2 در پکیج بوتان

برای رفع این ارور پکیج بوتان، ابتدا باید کابل و سوئیچ حد را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این قسمت از سیستم گرمایش به درستی کار می کند. پس از آن می توانید با ریست کردن پکیج بوتان، برای رفع خطای e2 در پکیج بوتان اقدام کنید.

تنظیم پمپ پکیج بوتان

اگر پمپ پکیج از حالت تنظیم خارج شده باشد، می تواند کل عملکرد پکیج را تحت تاثیرات منفی خود قرار دهد. زمانی که پمپ پکیج گیرپاژ می کند به تنظیم مجدد نیاز دارد. علت نشتی آب پکیج گریپاژ پمپ پکیج بوتان زمانی رخ می دهد که رسوبات اطراف روتور را می گیرند و بنابراین مانع چرخش آن می شوند. برای رفع گریپاژ پمپ پکیج ابتدا از یک پیچ گوشتی کمک گرفته و سعی کنید روتور یا همان محور چرخنده پمپ را بچرخانید.

رفع خطای e2 در پکیج بوتان

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *