نمایندگی ایران رادیاتور ابهر

نمایندگی ایران رادیاتور ابهر تعمیرات تخصصی پکیج و آبگرمکن ایران رادیاتور در ابهر

نمایندگی ایران رادیاتور ابهر

نمایندگی ایران رادیاتور ابهر در استان زنجان کجاست؟ جهت تعمیر پکیج و ابگرمکن دیواری ایران رادیاتور بهتر است تعمیرات تخصصی را به تعمیرکار ماهر نمایندگی ایران رادیاتور در ابهر زنجان بسپارید. تعمیرات پکیج در ابهر برای استفاده از خدمات پس از فروش ایران رادیاتور تنها کافیست با شماره تلفن تعمیرکار نمایندگی مجاز ایران رادیاتور در ابهر تماس بگیرید تا سرویسکار ماهر نمایندگی در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را در محل یا تعمیرگاه مرکزی ایران رادیاتور بررسی و عیب یابی خواهند کرد.

نمایندگی ایران رادیاتور ابهر زنجان

تعمیرات پکیج و آبگرمکن نمایندگی ایران رادیاتور در ابهر

برای اینکه تعمیر پکیج انجام شود می توانید NTC پکیج چیست؟ به نمایندگی ایران رادیاتور در ابهر مراجعه کنید. خرابی پکیج و آبگرمکن زمینه ساز مشکلات متنوع در ماه‌ های سرد سال خواهد شد. مشکلات احتمالی که در پکیج به وجود می آیند را باید بشناسید و سپس از نمایندگی درخواست تعمیر مشکلات لازم را داشته باشید. برخی از مهمترین مشکلاتی که نمایندگی ایران رادیاتور آنها را رفع می کند عبارت است از :

علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور چیست؟

شایع‌ ترین دلیل خاموش شدن پکیج این است که آب زیادی در مدار وجود ندارد. ابتدا مقدار فشار آب توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ابهر بررسی می شود. اگر فشار پکیج زیر یک بار باشد باید شیر پرکن را باید باز کنید تا آب گیری مجدد انجام گردد. عدم نصب دودکش استاندارد سوخت به عنوان یکی از دلایلی است که موجب خاموش شدن پکیج می شود. در صورتی که داخل پیلوت پکیج اشتعال صورت نپذیرد امکان دارد پکیج خاموش شود. اگر ترموکوپل به دلیل گذر زمان دچار فرسودگی گردد شعله در پکیج ایجاد نمی کند.

 

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

هر دو مدل پکیج فن دار و بدون فن، از امنیت قابل قبولی برخوردار بوده اما پکیج های فن دار از آن جایی که بدون دودکش هستند؛ امنیت بالا تری دارند. پکیج های فن دار نسبت به پکیج های بدون فن دارای سر و صدای بیشتری هنگام کار کردن هستند. هر چند که این پکیج ها در بیرون از خانه نصب می شوند اما باز هم ممکن است سر و صدای آن ها برای افرادی که حساسیت زیادی دارند؛ آزار دهنده باشد.

سرویسکار آبگرمکن ایران رادیاتور در ابهر

اسید شویی ، قدیمی‌ترین راه‌کار رسوب‌زدایی است. این روش بسیار مخرب و آسیب‌زننده است. دستورالعمل اسید شویی تقریباً مشخص است و اصلاً متنوع و پیچیده نیست. اسیدشویی روشی سنتی و همان‌طور که گفتیم مخرب است. این روش رسوب زدایی شیمیایی باعث خوردگی مجاری انتقال آب می‌شود. کافی است تا چند بار اسیدشویی آبگرمکن یا اسید شویی پکیج را انجام داده باشید، خواهید دید که پس از چند سال، باید تمام تجهیزات را تعمیر و یا کل دستگاه را تعویض نمایید.

 

رفع نشتی آب در نمایندگی ایران رادیاتور در ابهر

یکی از مهمترین مشکلاتی که نمایندگی ایران رادیاتور ابهر آن را رفع می کند نشتی آب از پکیج می باشد. نشتی آب نه تنها به سازه ساختمان آسیب جدی وارد می ‌کند بلکه معضلات زیادی در سیستم برق ساختمان ایجاد خواهد کرد. نشتی پکیج مربوط به بالا رفتن بیش از اندازه فشار در پکیج خواهد بود. البته دلایل دیگر مانند پوسیده شدن لوله ها، از بین رفتن آب بندی، خرابی قطعات، خرابی شیر اطمینان، نصب غیر اصولی پکیج و … مواردی هستند که موجب نشتی پکیج می شوند. شناسایی وجود نشتی در پکیج توسط تکنسین ها بسیار ساده می باشد.

نحوه اسید شویی مدار پکیج و ابگرمکن

همانطور که می دانید، آب لوله کشی شهری چندان هم بی عیب و نقص نیست و املاح زیادی دارد. این املاح بنا به ساختار خود روی سطوح فلزی ته نشین می شوند و اصطلاحا رسوب ایجاد می کنند. مراحل اسیدشویی مبدل پکیج حتما کتری و سماوری که تاکنون رسوب گرفته باشد را دیده اید. آبگرمکن نیز از دیگر وسایلی است که به کمک آب شهری فعالیت می کند و از این رو از املاح این آب بی نصیب نمی ماند! این املاح داخل لوله آبگرمکن تشکیل رسوب داده، قطر لوله را کم کرده و بعد از مدتی مسیر لوله را مسدود می کنند.

تعمیرات پکیج و آبگرمکن نمایندگی ایران رادیاتور در ابهر

نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور ابهر

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پکیج های ایران رادیاتور به وجود بیاید؛ روشن نشدن شعله پکیج است. فعال بودن پمپ در صورتی که فن کار نمی کند نیز یکی دیگر از مشکلاتی می باشد که برای این دستگاه ها به وجود می آید. علاوه بر این ممکن است خود پمپ دچار مشکل شده و کار نکند. از دیگر مشکلات اساسی که برای این دستگاه ها به وجود می آید گرم نشدن آب مدار است‌. کار نکردن جرقه زن دستگاه یا کار کردن آن و روشن نشدن شعله نیز از جمله مشکلاتی هستند که توسط تکنسین های نمایندگی ایران رادیاتور قابل حل شدن هستند.

تعمیرکار آبگرمکن و پکیج نمایندگی ایران رادیاتور ابهر

پس اگر می خواهید به صورت بهینه از آب گرم استفاده کنید، لازم است جرم گیری آبگرمکن دیواری بوتان در خانه را به دست فراموشی نسپارید. زمان پیشنهادی متخصصین برای این خدمات یکبار در سال است. البته با توجه به کیفیت آب منطقه شهری و میزان مواد معدنی و املاح موجود در آن این زمان می تواند کمی کوتاه تر یا بلندتر نیز باشد.

تعمیرات تخصصی پکیج و ابگرمکن ایران رادیاتور ابهر

البته در برخی از مواقع نشتی پکیج به صورت مخفی است و چندان زیاد نمی باشد. به همین دلیل نمایندگی پکیج ایران رادیاتور ابهر، علائم آن را به طور کامل ارزیابی می کند. افت دائمی فشار آب در پکیج، خاموش شدن ناگهانی پکیج و آب سرد رادیاتور ها به عنوان دیگر علائم مخفی نشتی آب در پکیج هستند. برای رفع مشکل نشتی پکیج باید لوله هایی که قدیمی شده اند تعویض گردند. در برخی از مواقع نشتی از لوله های منتقل کننده آب به وجود می ‌آید. در این حالت تعویض لوله ها بهترین اقدام است. فشار استاندارد پکیج را باید بین یک و نیم الی دو قرار دهید. اتصالات پکیج به دلیل منبسط شدن مکرر آب باید تعویض گردند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در ابهر زنجان

پکیج ایران رادیاتور ابهر زنجان در دو نوع زمینی یا دیواری عرضه می شود. نوع زمینی آن برای آپارتمان ها یا ویلا هایی مناسب می باشد که گرمایش از کف دارند. همچنین پکیج های زمینی نسبت به دیواری ظرفیت بیشتری داشته و برای استفاده در ویلا های بزرگ و آپارتمان های چند طبقه مناسب می باشد. در نقطه مقابل پکیج های دیواری، مصرف انرژی کم تری دارند. پس اگر به مقدار زیادی به آب گرم نیاز ندارید؛ مقرون به صرفه است که نوع دیواری این پکیج ها را انتخاب کنید.

تعمیر خاموش شدن ناگهانی پکیج ایران رادیاتور در ابهر

بررسی خاموش شدن ناگهانی و بی دلیل پکیج یکی دیگر از خدماتی است که نمایندگی ایران رادیاتور در ابهر انجام می دهد. خاموش شدن پکیج به دلایل متفاوت مانند کمبود فشار آب، کاهش فشار گاز، گرفتگی مدار گرمایش، خرابی پیلوت و … است. شیراطیمنان پکیج چیست؟ خرابی پمپ پکیج و جوش آوردن پکیج موجب خاموش شدن ناگهانی پکیج خواهد شد. تعمیر خاموش شدن پکیج در برخی از موارد با یک اقدام ساده انجام می گردد. در برخی دیگر از موارد تنها باید متخصصین حرفه‌ ای تعمیر خاموش شدن پکیج را انجام دهند.

تعمیر خاموش شدن ناگهانی پکیج ایران رادیاتور در ابهر

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *