ارور E1 پکیج تاچی معنی و آموزش رایگان برطف کردن کدخطا در محل با کمترین هزینه

ارور E1 پکیج تاچی معنی و آموزش رایگان برطرف کردن کدخطا در محل با کمترین هزینه

ارور E1 پکیج تاچی

ارور E1 پکیج تاچی به چه معناست و چگونه می توانیم بدون هزینه این ارور را برطرف کنیم؟ کدارور e1 پکیج تاچی مدل اکو و اسمارت یکی از شایع ترین ارورهایی است که برای پکیج رخ می دهد. برای برطرف کردن کد خطا ادامه این مقاله را بخوانید درصورتی که ارور پکیج تاچی را پیدا نکردید به لیست ارورهای پکیج تاچی مراجعه نمایید. توصیه می کنیم تعمیرات و رفع ارور را به تعمیرکار ماهر نمایندگی تاچی بسپارید تا از خرابی بیشتر پکیج جلوگیری کرده و دستگاه را با کمترین هزینه ممکن تعمیر نمایید.

ارور E1 پکیج تاچی

کدارور E1 پکیج تاچی به چه معناست؟

کد ارور e1 پکیج دیواری تاچی به دلیل تشکیل نشدن یا تشخیص ندادن برد کنترل پکیج برای تشخیص شعله ایجاد شده می باشد. خرابی یون یا خرابی شیر گازی را بررسی کنید.

نحوه کارکرد شیرگاز چگونه است؟

عملکرد شیرگاز ۸۴۵ بدین صورت می باشد که با مغناطیس شدن شیر برقی (EV۱) ، مسیر گاز باز میگردد و گاز میتواند وارد محفظه A بگردد. در محفظه A سه مسیر خروجی وجود دارد که در این موقعیت فقط مسیر شماره ۳ باز می باشد و گاز شعله پیلوت از این مسیر تامین  می شود.

 

دلایل نمایش ارور E1 پکیج تاچی

  • وارد نشدن گاز به سیستم
  • کم یا زیاد بودن فشار گاز
  • عدم اتصال سیم برق در شیر برقی گاز
  • قطعی جرقه زن یا سولفاته شدن آن
  • خرابی شیر گاز و یا گاز از آن به خوبی عبور نمی کند

آموزش رفع ارورE1 پکیج تاچی

  1. شما باید از بازبودن شیر گاز ورودی و فشار مناسب آن اطمینان حاصل فرمایید.
  2. با فشار دادن چندباره دکمه ریست، هوای موجود در مسیر گاز را خارج کنید.
  3. به‌درستی احتراق در فرایند آن دقت کافی داشته باشید.
  4. به‌طور معمول پس از روشن شدن فن، جرقه‌زن جرقه می‌زند. شیر کنترل گاز را باز کنید.
  5. سپس شعله تشکیل می‌شود. برد پکیج تاچی در صورت سلامت حسگر شعله، شعله برقرار می‌ماند.
  6. دقت کنید که در کدام یک از مراحل بالا پکیج مشکل دارد.

آموزش رفع ارورE1 پکیج تاچی

نحوه عملکرد شیرگاز به طور کامل

شعله پیلوت فقط با بسته شدن شیر برقی EV1 خاموش میگردد. در بعضی از مدلها پیلوت اصلاً وجود ندارد هرگاه شیر برقی دوم فعال شود (EV۲)، مسیر شماره ۱ باز می شود و گاز وارد محفظه B میگردد. از آنجا به پشت صفحه دیافراگم محفظه C راه می یابد. فشار گاز در پشت دیافراگم بر نیروی فنر غلبه می نماید و در نتیجه سوپاپ به بالا هدایت می شود و مسیر شماره ۲ باز می گردد. گاز وارد محفظه D میگردد و از آنجا به سمت مشعل هدایت می شود. مادامی که گاز وارد محفظه D میگردد به صفحه بالای، دیافراگم فشار وارد می کند. تمایل دارد دیافراگم را به پایین براند اگر) بتواند دیافراگم D را به سمت پایین براند.

 

تنظیم شعله شیرگاز پکیج تاچی چگونه انجام می شود؟

وقتی ما با پیچ گوشتی پیچ را به سمت عقربه ای ساعت (پایین) می چرخانیم به نوعی دیافراگم E را به سمت پایین هدایت میکنیم. مسیر ۵ را تنگتر مینماییم. با کوچکتر شدن مجرای ۵ خروج گاز از پشت دیافراگم D سختر انجام میگیرد. در نتیجه فشار گاز در بالای دیافراگم D به راحتی نمی تواند دیافراگم D را به پایین هدایت کند و حداقل شعله ما افزایش می یابد. پایین آمدن دیافراگم E که توسط پیچ انجام می گیرد کاملاً مکانیکی است و حتی در صورت قطع شدن مدار برق شیر مدولار ،نیز وظیفه خود را انجام میدهد.

تست سلامت شیرگاز پکیج تاچی برای رفع ارور E1

گاز موجود در پشت دیافراگم محفظه C از طریق محفظه B وارد محفظه E شده و از آنجا به محفظه D رانده می شود. شیرگاز پکیج در نتیجه آنکه سوپاپ D متصل به دیافراگم D به پایین هدایت می شود و مقدار گاز ورودی به محفظه D کاهش می یابد.  با به تعادل رسیدن فشار پایین و بالای دیافراگم، شعله مدولار میگردد.

تست سلامت شیرگاز پکیج تاچی برای رفع ارور E1

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *